31-03-09

Problemen met Belgacom: Open Brief Klantendienst Belgacom


OKdood.mail-1Van: Belgacom Notification antivirus@belgacom.be Verzonden door: belgacom.be
Aan: werkgroepmorkhoven
Datum: 31 mrt. 2009
Onderwerp: Auto-reply Belgacom Customer Care

Geachte mevrouw, geachte heer,

We hebben uw e-mail niet in ontvangst genomen. De inhoud van deze mailbox wordt immers niet gelezen.
Voor nadere inlichtingen of om te bestellen, gelieve de instructies te volgen die in onze voorgaande mail werden vermeld.

Met vriendelijke groeten,

Uw Klantendienst


---------- Doorgestuurd bericht ----------
From: Jan Boeykens
To: "customer.care@belgacom.be" customer.care@belgacom.be
Date: Tue, 31 Mar 2009
Subject: Re: Volume pack van Mevrouw Prinses de Croÿ - cdbid xxxxxxxx

Belgacom Klantendienst

Geachte Heer,

Hartelijk dank voor uw antwoord.

Is het wel normaal dat een volume pack van 5GB op enkele dagen werd opgebruikt ?

Er kunnen maar 4 computers op onze server worden aangesloten (en twee ervan zijn maar af en toe in gebruik).

Bovendien heeft Mevrouw Prinses de Croÿ zopas 5 euro betaald zodat men sneller kon internetten. Hebt u die ontvangen ?

We gebruiken het Internet al jaren op dezelfde manier, zonder dat we problemen kregen met Belgacom. Onze Internetverbinding is beveiligd zodat we niet zouden weten wie ons Volume Pack van 5GB op een paar dagen kan opgebruiken.

Gedurende de laatste weken hadden we (voordien ongekende) problemen met onze skynetblog(s) gehad en ook onze server was een tijdlang buiten gebruik.

Heeft dit soms te maken met onze politieke activiteiten ? Want zoals u weet, had de RTBF- en Morkhoven-medewerkster Gina Bernard-Pardaens die vermoord werd, maandenlange telefoonproblemen.
Zij was een klant van Belgacom dat geen Zöllertoestel wist te plaatsen om te weten wie haar telefonisch antwoordapparaat manipuleerde door middel van stemvervormingen enz.
Enkele uren voor haar dood, heb ik haar nog getelefoneerd. Zij had al de hele avond Internetproblemen gehad en wij moesten het telefoneren onderbreken omdat er te veel lawaai op de telefoonlijn was (wat ook regelmatig tijdens de acties van onze vereniging gebeurde).
Ik kon Gina, enkele uren voor haar dood, ook niet meer faxen terwijl ik naar andere mensen wel faxberichten kon doorsturen.

In afwachting van uw antwoord, teken ik,

hoogachtend,

Jan Boeykens
Voorzitter vzw Werkgroep Morkhoven

Werkgroep Morkhoven vzw-asbl
Faiderstraat 10
1060 Sint-Gillis
nr. 443.439.55
Tel: 0032 (0)2 537 49 97
WerkgroepMorkhoven@gmail.com
postmaster@droitfondamental.eu


http://www.droitfondamental.eu/
http://werkgroep-morkhoven.skynetblogs.be/

14:37 Gepost door JX1865 in Actualiteit | Permalink | Commentaren (2) | Tags: problemen belgacom |  Facebook |

Commentaren

Mails geblokkeerd
Ook de mails van Prinses de Croÿ komen slechts sporadisch door.

En justitieminister De Clerck blijft zwijgen over de uitvoeringsbesluiten van artikel 72 e.v. van de strafuitvoeringswet (vrijlating om gezondheidsredenen) die worden geblokkeerd.

Moet we er nog een tekeningetje bijmaken ?

Gepost door: Jan Boeykens | 31-03-09

De reputatie van de werkgroep Morkhoven en die van zijn stichter Vervloesem kennende, mag het niet echt een wonder heten dat die 5 Gig er onmiddellijk door vliegt: net zoals het bij gewone films is, kan ik mij inbeelden dat kinderporno downloaden waarschijnlijk heel wat dataverkeer vergt - zelfs al gebeurt dat onder de dekmantel van kinderporno bestrijding.
Ja ik ben nog één van die landgenoten die meer geloof hechten aan wat het gerecht zegt dan wat aan één of ander duister individu verkondigt, of meent te moeten verkondigen.

Gepost door: Annie | 03-05-09

De commentaren zijn gesloten.